Hyresgästföreningen....



HSB bjöd oss hyresgäster här i Vännäs på IKEA-resa till Sundsvall för 100kr. May och jag var med och det blev en mycket lyckad dag. Proffsigt upplagd resa mkt trevlig reseledning liksom den trevliga chauffören och timmarna vi gick och såg på allt som skulle vara roligt att ha....Fyra på eftermiddan var vi nöjda att få åka hem igen och halv ått på kvällen var vi åter i Vännäs. Som framgår av bilden lyckades jag inte riktigt med att göra av med hela pensionen därnere i Sundsvall.

Kommentarer
Postat av: Ingegerd Jonsson

Mycket bra skrivet, kan bara hålla med. Det var en fantastisk dag, men jobbig. Mina "gamla" ben höll på att kapsejsa. Men skam den som ger sig.

Dina övriga inlägg i bloggen är ju väldigt fina.

Jag är impad".

2009-11-29 @ 17:14:07
Postat av: Sara

IKEA är grejor det! Jag ska dit på tisdag med Hilma och svärmor för lite julshopping medan Elton är på dagis. Vi har exakt 42 min dit med bil, ca 7 mil enkel resa. Lite enklare att åka dit än för er...

;D

2009-11-29 @ 23:22:39
Postat av: Ylva

Det var fantastiskt vilken förmåga att hushålla med resurserna - en utmaning speciellt på IKEA! Här har vi fö 7 min cykelväg till vår version av det svenska möbelparadiset...

2009-12-06 @ 14:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0