Datorlös och Bildlös.....

Eländers elände när jag för drygt en vecka sen råkade vara aningen för nyfiken och pajade min dator - igen! I julas hade jag datoravbrott senast så det börja kännas lite tjatigt nu.

Nu sitter jag uppe i Gäddede även kallat FROSTVIKEN som är gamla kommunnamnet. Här bodde jag mellan 6 jan 1979 och 29 okt 2008.
30 jättefina år när våra fem barn växte upp och flyttade hemifrån och numera finns utspridda med egna familjer i den södra delen av landet.

22 juni 2010 är det två år sen jag träffade min nuvarande Kärbo May som har sin syster och svåger boende häruppe i Gäddede. Svågern hade namnsdag i Lördags och systern fyller sina år i september. Därav anledningen till att vi åker hitupp höst och vår....

Tyvärr glömde jag mina båda 4GB USB-minnen hemma så tills vidare blir dessa bloggar bildlös. Datorn hoppas jag vara igång igen med i slutet av månaden.

I dag har vi haft en fantastisk resa på torra nästan isfria vägar och strålande sol över vita vidder.
Nu önskar jag alla bloggläsare en god natt och hoppas på snart återseende.
Mvh Gunnar och May för närvarande på Brogatan i Gäddede.

Kommentarer
Postat av: SM3LVB

Så här fungerar det, man kan inte leva med EN dator!

Mist en 5-6-7-8 stycken, då finns det "backupp" om något händer! :-) Hoppas det går bra och du blir "online" igen! 73

2010-03-27 @ 23:33:52
URL: http://http.//bladet.dyns.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0