Fortfarande datorlös ......

Vill jag skicka alla mina bloggläsare en GLAD PÅSK-hälsning från ett Vännäs med sooooooolh!! Och minst 15+grader på solsidan.
Jag sitter på Bibblan och skriver och man vänjer sig snabbt av med sin egen datorkraft hemma på skrivbordet:-)))

Jo jag vet..Just nu är mitt skrivbord kraftlös men vänta bara det kanske kommer bättre tider...

Jag kollade cykeln i dag och det fanns fortfarande luft i båda däcken så snart blir det "Västeråsrundan" som jag körde många gånger i fjol sommar. Första gången den 10 april med luvan neddragen för öronen och vantar på händerna.
Men när jag kom upp på Bjurholmsvägen lyste det av gula knappar i barfläckarna i dikeskanten!

Lev och må och ha en fin Påskhelg.....

PS. Ylva,"Västeråsrundan" är en 8 km cykelrunda som börjar och slutar hos mig på Isbanegatan men som har sin viktigaste punkt på Kronvägen 3. :-)))

Kommentarer
Postat av: Ylva

Och vadan namnet?!

2010-04-01 @ 19:21:43
Postat av: Fia

Glad Påsk!

2010-04-01 @ 20:05:11
URL: http://fiaspixlar.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0