Abstinensbesvär å det grövsta.......

Har jag sen tre veckor tillbaka.. Ingen dator när man vaknar och ingen dator på hela dagen och hela veckan och flera veckor......
Ja men gå till Bibblan och låna Bibliotekets gratisdatorer.....

Jo jag sitter där just nu och längtar efter min 8 år gamla burk som plötsligt verkar så toppenmodern åtminstone så länge den funkade.....

Den här jag skriver på nu - på Bibblan - tar plötsligt bort en halv sida eller mer av vad man nyss skrivit så innan det händer igen(det hände nyss!!!) så säger jag : Ha det bra och hoppas på snart återhörande/Återseende...

Gunnar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackare, hoppas Micke kan fixa den eller kanske hellre något ännu bättre! ;D

2010-03-29 @ 14:59:42
Postat av: Ylva

Blocket, eller datorbutik i Ume eller din kompis i Östersund - ingenstans det finns en laptop till salu?!

2010-04-01 @ 19:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0